CRM JELENTÉSE
A CRM jelentése egy olyan adatbázis, amiben az ügyfelek, potenciális ügyfelek adatait
és a velük kapcsolatos anyagokat tároljuk.
Angolul Customer Relationship Management - magyarul Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer.
- OPTEAMUS ›
- CRM ›
- CRM Jelentése
CRM JELENTÉSE
A CRM jelentése egy olyan adatbázis, amiben az ügyfeleink, potenciális ügyfeleink adatait és a velük kapcsolatos anyagokat tároljuk. Angolul Customer Relationship Management - magyarul Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Akinek van egy ilyen rendszere, az kockás papír és excel nélkül is választ kap olyan kérdésekre, mint:
Hogyan is állunk a Megacorppal?
Egy jó crm rendszerben minden cégre gyorsan rátalál, és rögtön látja a vele kapcsolatos telefonhívásokat, tárgyalásokat, eladási adatokat, szerződéseket - mindent.
Mit is csináltak az értékesítőink a múlt héten?
Van, akiknek a crm jelentése a számonkérés - egy crm rendszerből ugyanis azonnal kiderül ki mennyire aktív, mennyire eredményes, illetve hol vannak a legdurvább hiányosságok.
Mi is van az idei keretszerződésben?
A jó crm rendszerek egy kicsit dokumentumkezelők is - az ügyfelek anyagai, a velük kapcsolatos dokumentumok is könnyen megtalálhatóak. Akár olyan könnyű kereséssel, ahogy a Google tenné.
Kiknek adtunk el a Nonpluszultrából az első félévben?
Az eladási adatokból könnyen leválogathatjuk egy-egy következő kampány célcsoportját. És ha megvannak, a rendszer segítm, hogy akár közvetlenül meg is szólíthassuk őket DM levelekkel.
TIPIKUS CRM RENDSZER FUNKCIÓK
Az ügyfélkapcsolat kezelő rendszerek nem csupán nyilvántartják ezeket az adatokat, hanem különböző módon próbálnak segíteni az értékesítésben. A B2C rendszerek automatizmusokkal igyekeznek az érdeklődőkből vevőt konvertálni, az értékesítők személyes beavatkozása nélkül. A B2B rendszerek ezzel ellentétben az értékesítők, képviselők, tanácsadók munkáját igyekeznek segíteni a feladatok nyilvántartásával, közösségi funkciókkal, az adatok okos elrendezésével.
Akárhogy is, egy CRM rendszer bevezetésével a vállalat szervezettségi szintje és hatékonysága nőni fog, jó eséllyel az ügyfelek száma és a meglévő ügyfelek hűsége is.
OPTEAMUS CRM RENDSZER
Számunkra a CRM jelentése: többet tudni az ügyfélről, a helyzetről, hogy okosabban és gyorsabban reagálhassunk. Mi azt tekintjük elsődleges feladatunknak, hogy olyan CRM eszközt adjunk az értékesítő munkatársak kezébe, amivel mindent tudnak cégeikről és ügyeikről, ráadásul gyorsan, és akár mobil hozzáféréssel bárhonnan, bármikor. Nem csodaszert, de olyan eszközt kínálunk, amivel okosan bánva több és jobb üzletet tudnak kötni.
Ahogy blogunkban írtuk, az Opteamus CRM szoftver a kemény időkre. Vajon tudnánk segíteni az Ön vállalkozásának is?
Ellenőrizze, hogy ránk van-e szüksége!
CRM rendszer funkciók
Mit is tud konkrétan? Hogyan tud segíteni egy CRM szoftver az üzletkötésben? »
Legjobb funkcióink
Az Opteamus CRM rendszer képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új ügyfél adatbázis üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki! »
Telepített CRM?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Magyar fejlesztés
Az Opteamus CRM rendszer magyar fejlesztés eredménye - ipari funkciókat kínál, de magyar viszonyokra tervezve »