CRM TECHNOLÓGIA

Az Opteamus CRM rendszer minden adatát, beleértve az ügyfelek adatait, a csatolt dokumentumokat, a felhasználói adatokat,
de magát az alkalmazás programmoduljait is egy Oracle adatbázis tárolja a háttérben.

crm rendszer

Technológia a háttérben

Az Opteamus CRM rendszert a felhasználók mindig böngészőn keresztül érik el, kéréseiket pedig az Oracle Http Server, azaz egy módosított Apache webszerver fogadja. Az Opteamus CRM rendszer minden adatát, beleértve az ügyfelek adatait, a csatolt dokumentumokat, a felhasználói adatokat, de magát az alkalmazás programmoduljait is egy Oracle adatbázis tárolja a háttérben.

Egy Oracle adatbázis a világ összes komoly operációs rendszerén képes futni, így telepített módban Ön választhatja ki, hogy Linux, Unix, Windows, vagy más rendszerére települjünk. Az Opteamus nem kíván magának sem dedikált szervert, sem dedikált Oracle adatbázist, tetszőleges helyre tudunk települni, és akár a létező Oracle licenceit is ki tudjuk használni.

Mobil hozzáférés

Nem csak a háttérben lévő operációs rendszertől vagyuk függetlenek, de a felhasználók is tetszőleges grafikus böngészővel használhatják a rendszert, Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari, Opera, mind-mind támogatott. Még csak az sem feltétel, hogy a böngésző az Ön asztali számítógépén fusson, a rendszer bármilyen mobil eszközről használható, tábláról, okostelefonról, netes televízióról, bárhonnan. A MOBIL CRM határozott versenyelőny!

Felhős megoldásunk

Ha nem akar bajlódni egy újabb szerver felállításával, vagy nincs kedve, nincs szakértelme egy Oracle adatbázis üzemeltetéséhez, akkor választhatja távszolgáltatott, felhő alapú megoldásunkat is. Ez esetben nem kell semmi ilyesmivel törődnie, mi mindenről gondoskodunk szerver oldalon, ön csak kényelmesen eléri az általunk szolgáltatott Opteamus CRM rendszert. Az Opteamus magyar CRM, szolgáltatói szerverünk is idehaza működik.

Rendszerkövetelmények telepített megoldásunkhoz

A szokásos CRM terhelést egy Oracle RDBMS futtatására alkalmas tetszőleges entry-szintű szerverkonstrukció ki tudja szolgálni, minimálisan 4G fizikai memóriával, igény szerinti diszktárral és operációs rendszerrel.

A működéshez Oracle 11 vagy 12 licencek szükségesek, megfelel nekünk a teljesen általános célú legegyszerűbb Oracle Standard One licenc, csakúgy a nagyvállalati Oracle Enterprise licenc is.

Telepített CRM?

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki»

CRM rendszer funkciók

Mit is tud konkrétan? Hogyan tud segíteni egy CRM szoftver az üzletkötésben? »

Prémium funkciók

Az Opteamus CRM rendszer képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »

Tudástár építés

Az Opteamus több mint CRM rendszer, automatikusan képes mindenről és mindenkiről jól kereshető tudásbázist építeni... »

Doransky

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás
w2 guru

Molnár Balázs

"Olyat is megtudok belőle,
amire nem is számítottam...."

Molnár Balázs
Oracle Hungary

Doransky

"Rugalmassága miatt választottuk és nem csalódtunk."

Györkő Zoltán
Balabit cégvezető

CRM

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus CRM rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 13 éve.

Opteamus CRM rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű CRM funkciókat szeretnének az adatmennyiség, a biztonság, a teljesítmény vagy a megbízhatóság tekintetében, de mindezt az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

CRM blog Opteamus CRM facebook Opteamus CRM twitter

Copyright, Alpha Consulting 2016