TUDÁSTÁR ÉPÍTÉS

Saját fejlesztésű magyar crm rendszerünk egyedülálló módon maga rendszerezi a bekerülő anyagokat.
A Facebook, a Wikipédia és a Google egyszerűségével kereshetjük a felépült CRM tudásbázist.

crm rendszer

Tudástár építés automatikusan

Az Opteamus CRM rendszer nem csupán (és nem alapvetően) a munkatársak noszogatásával és figyelmeztetésekkel segíti a munkát, hanem ezeknek az információknak az okos és asszociatív elrendezésével. Az így keletkező szervezeti tudás kritikus erőforrás, melynek Opteamus rendszerrel való menedzselése valóságos versenyelőny. Számunkra a CRM fogalma ennek az erőforrásnak a kiaknázását is tartalmazza.

Mint egy privát Facebook és Google

Mintha lenne egy személyre szabott Facebook és Google rendszere, amiben csak a saját céges adatai vannak, és ezekben éppen olyan könnyen tudna keresni, ahogy az interneten a Google keresőt használja. Az Opteamus CRM rendszer automatikus és kényelmes tudásbázisa is az értékesítő munkatársak rendelkezésére áll, akik rendkívüli gyorskeresőnknek köszönhetően egy-két kattintással mindent megtudhatnak konkurensekről, ügyfelekről, termékekről, bármiről. Az Opteamus tudástár használata nem nyűg és küzdelem a számítógéppel, hanem könnyebbség, akár a gép előtt ülve, akár útközben.

Asszociációk csak néhány kattintásra

Az Opteamusban egy ügyféltől egyszerűen eljuthatunk az ott dolgozó kontakt-emberekig, a nekik értékesített termékeinkig és szolgáltatásainkig. Minden kapcsolat tetszőleges irányban bejárható, ki-ki úgy jut el az általa keresett információhoz, ahogy az ő gondolatmenete diktálja. Az asszociációk mentén akár az olyan jellegű kérdéseinkre is választ kaphatunk, mint a "Keresem azt az oroszos nevű lányt, akivel valamelyik bankos jellegű Megacorp projekten dolgoztunk együtt...".

Nem kell könyvtáros, a tudástár automatikus

A felhasználónak nem kell kategorizálni, nem kell egy anyag helyét keresgélni, saját fejlesztésű magyar crm rendszerünk egyedülálló módon maga rendszerezi a bekerülő anyagokat, amelyek ez után érdemben tudják segíteni a felhasználókat. A Facebook, a Wikipédia és a Google egyszerűségével kereshetjük a CRM tudásbázist.

(Mindez valójában klasszikus tudásmenedzsment alkalmazássá teszi rendszerünket, amely alkalmas az adatok manuális osztályozására és automatikus indexelésére is. Támogatja a csapatmunkát, az adatok közös pontosítását, kiegészítését, és a tárolt információ közös tudássá való konvertálását. Az Opteamus igazából újszerű tudásmenedzsment szoftver, tudás-management rendszer.)

Hogyan is jár az agyunk?

Tengersok ismerettel rendelkezünk. Ez a sok-sok ismeret mindaddig a háttérben marad, amíg egy számunkra fontos dologra koncentrálva eszünkbe nem jutnak. Ha a Big Brother műsorra gondolunk, azonnal eszünkbe ötlik mindaz, amit tudunk róla: az epizódok, amelyeket láttunk, a nézettségi adatok, amelyeket az újságban olvastunk, a kritikák, amiket hallottunk, a szereplők fényképei, és sok minden más. Sőt. A Big Brotherről asszociálhatunk egy másik fontos személyre: Évire, az első nyertesre, az Éviről megjelent könyvre, a könyvről a könyv szerzőjére – és így tovább…

Az Opteamus crm rendszer, amikor "tudásbázist" épít fel, pontosan ezt a természetes gondolatmenet igyekszik követni, nem pedig idegen számítógépes struktúrákat kényszerít a felhasználókra. Bármely dologra fókuszálva egyszerűen megmutat minden információt, amit az illető dologról tudunk, és az asszociációk mentén egy-egy kattintással átugorhatunk egyik fontos dologról a másikra. Az Opteamus CRM rendszer olyan könnyedén vetít elénk minden szükséges információt, és olyan magától értetődő navigációt tesz lehetővé az asszociációk mentén, ami egyedülállóvá teszi a szokásosan szigorú és bonyolult szoftverek között.

Telepített CRM?

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki»

CRM rendszer funkciók

Mit is tud konkrétan? Hogyan tud segíteni egy CRM rendszer az üzletkötésben? »

Legerősebb funkcióink

Az Opteamus CRM rendszer képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »

Magyar fejlesztés

Az Opteamus CRM rendszer magyar fejlesztés eredménye - ipari funkciókat kínál, de magyar viszonyokra tervezve »

Doransky

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás
w2 guru

Molnár Balázs

"Olyat is megtudok belőle,
amire nem is számítottam...."

Molnár Balázs
Oracle Hungary

Korompay Gábor

"Annyira egyszerűnek tűnik, hogy az már hihetetlen...."

Korompay Gábor
CRM szakértő ex Synergon

CRM

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus CRM rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 13 éve.

Opteamus CRM rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű CRM funkciókat szeretnének az adatmennyiség, a biztonság, a teljesítmény vagy a megbízhatóság tekintetében, de mindezt az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

CRM blog Opteamus CRM facebook Opteamus CRM twitter

Copyright, Alpha Consulting 2016