LEGJOBB CRM RENDSZER

Melyik a legjobb CRM rendszer? Mintha azt kérdéznénk, melyik a legjobb autó.
Mindenkinek az a legjobb autó, ami az ő szempontjainak megfelel.

crm rendszer

LEGJOBB CRM RENDSZER

Melyik a legjobb CRM rendszer? Mintha azt kérdéznénk, melyik a legjobb autó. A belvárosban akarunk gurulni vele vagy inkább az autópályán? Édes kettesben akarunk száguldozni vagy plusz két gyerekkel járunk majd weekendezni? Mindenkinek az a legjobb autó, ami az ő szempontjainak megfelel. Így van ez a CRM rendszerek esetében is.

Minél több állítás igaz Önre, annál inkább minket fog tartani a legjobb CRM rendszernek:

Ha Ön CÉGEKNEK értékesít

akkor pontosan tudja, hogy minden ágazat, sőt minden eladás egyedi. Önnek nyilván saját szakmai nyelve, saját legjobb eladási módszere módszertana van és konkrét elképzelése, hogy mit és hogyan akar tárolni a termékeiről, ügyfeleiről, üzletmenetéről. Opteamus CRM rendszerünket eleve olyan rugalmasnak terveztük, hogy tetszőleges ágazatban, tetszőleges termékek és szolgáltatások esetén jól használható legyen. Rendkívüli CRM testreszabási képességeink nagyon gyorsan kihasználhatóak, az erre tervezett CRM admin felületünkön sokkal több minden beállítható, mint azt gondolná.

Ha Ön CSAPATBAN dolgozik

akkor kapóra fog jönni, hogy Opteamus CRM rendszerünknek nagyon erős csapatmunka képességei vannak. Bármelyik munkatárs által bedobott információ automatikusan hozzáadódik mindazon cégek, kontaktemberek, ügyek történetéhez, amelyekre vonatkozik. Ha képzett, aktív csapat használja a CRM rendszert, mindenki profitálhat a többiek által bevitt hasznos információkból. Nem csak a klasszikus katonás feladatkiosztást támogatjuk, de a korszerű hozzászólás, lájkolás is ismert az Opteamus rendszerben.

Ha Önnél HOSSZÚ és bonyolult egy eladási folyamat

akkor azt nem lehet két automatikus emaillel és két telefonhívással megnyerni. Egy céges eladás legtöbbször többszereplős, hosszú ideig elhúzódik, sok előkészítést és több tárgyalást igényel, sok különféle szakmai technikai anyag kapcsolódik hozzá. Ezekben az esetekben minden apró információ segít, ami közelebb juttat egy döntéshozó meggyőzéséhez. Opteamus CRM rendszerünket úgy terveztük, hogy az eladási folyamatok tetszőleges irányt vehetnek, tetszőleges számú munkatárs vehet bennük részt aktívan vagy passzívan, és tetszőleges típusú anyag, adat kapcsolódhat akár a konkrét ügyekhez, akár a benne szereplő cégekhez, akár az érintett kontaktszemélyekhez.

Ha Ön NAGY ÉRTÉKŰ eladásokat bonyolít

akkor önnek nem automatizált folyamatokra, hanem sok sok segítő pluszinformációra van szüksége az egyes eladások sikeres nyélbeütéséhez. Opteamus rendszerünk képes minden információt, a folyosói pletykáktól kezdve, a tárgyalási memókon keresztül az internetes hírekig bezárólag kezelni, és ezekkel növelni az egyes eladások valószínűségét. Segítünk, hogy semmit ne felejtsen el, hogy rejtett összefüggéseket találjon meg, mindezt akár helyfüggetlenül bármely mobil eszközről.

Ha Önnél nem ér véget a munka a szerződéskötéssel

hanem gondoskodni kell annak legjobb teljesítéséről. Opteamus CRM rendszerünk a beszerzés, kiszállítás, projekt lebonyolítás adatait anyagait is tárolni tudja - e miatt nem kell más rendszereket használnia. Rendkívüli rugalmasságunk lehetőve teszi, hogy tetszőleges anyagokat, dokumentumokat tudjunk kezelni. Legyen szó önnél akár kapujegyről, akár számlákról, akár tervrajzokról, akár hatósági engedélyekről - mindent integránsan látni fog az Opteamusban.

Ha Önnek számít az állandó ügyfélbázis

A stabil és jól jövedelmező ügyfélbázis megtartásában fontos, hogy képben legyünk, hogy mindent tudjunk róluk. Az Opteamus CRM rendszerben minden kulcsembernek, minden cégnek önálló története van, amelyben a konkrét ügyeken túlmutató, tetszőleges anyagok, adatok, hírszerzési információk is szerepelnek. Az Opteamus CRM segít, hogy ne feledkezzünk meg senkiről, hogy minden munkatárs hozzájusson a cégeivel kapcsolatos legújabb, legjobb információkhoz.

CRM rendszer funkciók

Mit is tud konkrétan? Mik az alapvető funkciók? Hogyan tud segíteni egy CRM szoftver az üzletkötésben? »

Legjobb extra funkciók

Az Opteamus CRM rendszer képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új CRM rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába venni? Használjon felhőben!»

Telepített CRM?

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya, telepített üzemmódban is használhat! »

Magyar fejlesztés

Az Opteamus CRM rendszer magyar fejlesztés eredménye - ipari funkciókat kínálunk, magyar viszonyokra tervezve »

 

Doransky

"Rugalmassága miatt választottuk és nem csalódtunk."

Györkő Zoltán
Balabit cégvezető

Molnár Balázs

"Olyat is megtudok belőle,
amire nem is számítottam...."

Molnár Balázs
Oracle Hungary

Tihanyi Ervin

"Az Opteamus lett a mi céges Wikipédiánk. Okostelefonon is könnyen elérem, sokszor kisegített már..."

Tihanyi Ervin
Inter-Metal üzletágvezető

CRM

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus CRM rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 13 éve.

Opteamus CRM rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű CRM funkciókat szeretnének az adatmennyiség, a biztonság, a teljesítmény vagy a megbízhatóság tekintetében, de mindezt az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

CRM blog Opteamus CRM facebook Opteamus CRM twitter

Copyright, Alpha Consulting 2016