CRM FEJLESZTÉS
Biztos, hogy nulláról kell kezdenie egy új CRM rendszer kifejlesztését? Van jobb ötletünk!
Legtöbb ügyfelünk a kivételes testreszabási lehetőségek miatt választotta Opteamus rendszerünket.

Egyedi CRM fejlesztés a célunk. Hogyan fogjunk neki?
CRM rendszert csak masszív alapokra érdemes fejleszteni
Nem kell újra feltalálni a kereket! Opteamus CRM (Customer Relationship Management) rendszerünk nagyon masszív alapokkal rendelkezik. Ezekre építve sokkal könnyebben és gyorsabban tudunk ügyfélkapcsolati szoftvert készíteni, mintha nulláról kezdenénk fejleszteni.
Egy kellően rugalmas, azaz testreszabható CRM alaprendszerrel van a legtöbb esélye a sikernek. A fejlesztésnek nincs más megfizethető útja.
Nézzük egy autós példán keresztül!
Annyira egyedi elképzelései vannak, hogy hirtelen nem talál szériaautót, ami megfelelne. Mit tesz? Megbízna egy autóépítő műhelyt, hogy tervezzenek és készítsenek egy vadonat új járgányt?
Biztosra veszem, hogy nem. Sejthető, hogy egy teljesen új gép kifejlesztése elképesztően sok pénzbe és időbe fog kerülni. A siker pedig - finoman szólva is kétséges.
A legjobb esélye akkor lesz, ha vásárol egy létező autót, amit aztán átépíttet egy megfelelő, erre szakosodott műhellyel.
Rugalmas CRM architektúrára építkezünk
Hogyan lehet rugalmasra tervezni a CRM ügyfélkapcsolat kezelést?
Fel kell készülni mindazokra az eltérésekre és változásokra, amelyek miatt szóba kerülhet az egyedi fejlesztés. Szinte mindent paraméterezhetőre tervezni! Minél kevesebb dolgot tekintsünk állandónak, és minél több részletet tegyünk beállíthatóvá!
Még egy épület is lehet rugalmasra tervezni!
A szállodák konferencia központjaiban a falak dinamikusan áthelyezhetőek. Falak nélkül lehet nagy rendezvényt tartani, elválasztó falakkal lehet egyedileg szekciózni. A tervezésnél kell nagyon előre látónak lenni.
Gondoljunk a jövőre, és kérdőjelezzünk meg mindent!
Minden cég ügynek hívja az értékesítési folyamatot? Dehogy. Az hol opportunity, hol projekt, hol ajánlatadás. Ergo: minden nevet, sőt, minden feliratot megváltoztathatóra kell tervezni.
Egyáltalán, minden cég magyarul beszél? Biztos hogy nem. Tehát: tetszőleges nyelven működnie kell a rendszernek.
Mindig forintban fogjuk számolni az árakat, mindig 27% marad az Áfa? Mindenki ugyanúgy számol kedvezményeket? Nem, nem és nem: mindenhol, minden egyedi.
Idővel mindenhol, minden megváltozik. Mindent beállíthatóra, megváltoztathatóra kell tervezni! Ahogy mi tettük Opteamus rendszerünk fejlesztése közben.
Egyedi szoftverfejlesztés Opteamus CRM rendszerünkkel
Lehetőleg kódolás nélkül, pusztán beállításokkal fejlesztünk.
Opteamust kifejezetten úgy terveztük, hogy a bevezetés és a továbbfejlesztés rugalmas legyen. Amit mi egy nap alatt kialakítunk, ahhoz más műhelyeknek több hétnyi fejlesztésre van szüksége. Mi néhány órás konzultációval, saját fejlesztési módszertan használatával gyakran meg is oldjuk a feladatot.
A gyors munka költségmegtakarítás a cég számára, hiszen semmi sem drágább a fejlesztői napidíjaknál.
Minden létező CRM adatlapot könnyen áttervezhetünk.
Saját, egyedi mezőket tudunk tenni bármelyik űrlapra. Így pontosan olyan értékeket tudunk tárolni emberekről, cégekről, eladásokról, amiket ön akar. Egyszerűen tudjuk kategorizálni ügyfeleit, több szempont szerint is.
Teljesen új adatlapokat is definiálhatunk.
Nem csak új mezőket, de vadonatúj űrlapokat is be tudunk vezetni. Az Ön képernyőin lehet nem csak TERMÉK, de konkrétan JÁRMŰ alvázszámmal és rendszámmal. Lehet SAJTÓFIGYELÉS, MUNKALAP, JEGYZŐKÖNYV, TÁRGYALÁSJELENTÉS egyedi rubrikákkal.
Az Opteamus rendszerben minden adatnak van helye, amit az ügyfél használ.
Tengersok egyedi beállítási lehetőségünk van!
Tetszőleges listákat és grafikonokat tudunk varázsolni a képernyőkre, amiket arculathű céges skinnel használhat. Számított mezők, ajánlatok generálása, email sablonok, egyedi folyamatok és sok minden más tartozik a standard testreszabás eszköztárába. Igények és pénztárca kérdése meddig megyünk el a fejlesztéssel.
Ügyfélkapcsolati CRM szoftverünk programozás nélkül konfigurálható
- Céges arculat szerinti, személyre szabott, egyedi CRM kinézet.
- Engedélyezési és hasonló egyedi funkciók alkalmazása.
- Feladatok, határidők, csapatmunka kezelése.
- Értesítések definiálása a feladatokról, és értékesítési folyamatokról.
- Vállalati, üzleti kimutatások, statisztikák, listák definiálása.
- Testre szabható, egyedi jogosultsági rendszer.
Megfizethető áron, kiemelkedően rugalmas CRM rendszert kínálunk önnek.
Kevesebb kódolás, kevesebb hiba, gyorsabb eredmény!
Konzulenseink és fejlesztőink gyorsan reagálnak
A nagy szervezetek, a nagy rendszerek és eszközök óhatatlanul lassabbak, mint a kisebbek. Próbált már ajánlatot kérni Oracle Siebel, Microsoft Dinamics 365 CRM, vagy SAP CRM szoftverek módosítására? Mi fürgébb szervezet vagyunk, gyorsan fejlesztünk, és minden bizonnyal kevesebbet is számlázunk.
Kódolás helyett egyszerű beállításokkal dolgozunk
Minél kevesebb kódot kell írni alkalmazás fejlesztés közben, annál kevesebb hiba kerül a rendszerbe. Ezért terveztük már 20 évvel ezelőtt olyanra a CRM architektúránkat, hogy a hangsúly a beállításokon legyen. Beállításokkal gyorsabban és kevesebb hibával lehet eredményt elérni.
A rugalmasság kifizetődő! Kevesebb munka = alacsonyabb költség!
A dobozos és klasszikus CRM és ERP szoftverek kötöttségével szemben rugalmasságunk szembetűnő. Célunk, hogy a feladatainkat gyorsan, könnyen, minimális fejlesztői élőerő felhasználásával oldjuk meg. A hatékonyabb technológia a CRM fejlesztés kulcsa!
Hosszú programozás helyett azonnali megoldás
Jellemző módon a kéréseket nagyon gyorsan tudjuk teljesíteni. Minimális egyedileg programozott funkciókkal és minél több okos beállítással. Az ügyfelekkel átbeszélt igényekre hatékony választ tudunk adni.
Olyan magyar CRM rendszert terveztünk, ahol:
- A legtöbb funkció kódolás nélkül, pusztán beállításokkal vezérelhető.
- Ahol egyedi adatok, menük és struktúrák is könnyen definiálhatóak.
- Intuitív google minőségű gyorskeresőnk automatikusan kezeli a szinonimákat és a magyar ragozást.
- A meglévő adatok könnyen és gyorsan importálhatóak.
- Az alkalmazás vezérlő felületét a helyi munkatársak is használhatják, nem csak a fejlesztők.
- Ahol a program képernyőit skinekkel lehet módosítani.
- A menük, képernyők, testreszabhatóak, akár új grafikai elemekkel és színekkel.
- A verzióváltás nem napokig tartó manuális munka, hanem egyperces automatikus folyamat.
- Ahol a rekordok Excelbe exportálhatóak és importálhatóak.
- Nagyvállalati rendszerekben használatos, egyedileg konfigurálható jogosultsági rendszert használ.
- Ahol az értékesítés tetszőleges mobil eszközről grafikus böngészővel is használható.
- Többnyelvű az ügyfélmenedzsment felülete.
- Ahol a tetszőleges képernyő mérettel, reszponzív módon használható minden menü és funkció.
CRM rendszer funkciók
Mik is a CRM alapfunkciók? Kinek és hogyan tud segíteni egy szoftver az üzletkötésben? »
Extra funkciók
Az Opteamus rendszer képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített CRM?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Magyar CRM
Az Opteamus magyar fejlesztésű rendszer. Ipari funkciókat kínálunk, magyar viszonyokra tervezve »