TÁMOGATÁS
Szerződött ügyfeleink számára munkanapokon 9.00-16.00 között telefonos elérhetőséget is biztosítunk
a gyors kérdések gyors megválaszolására
TÁMOGATÁS
On-line support rendszerünk
Felhasználóink nem csak a problémáikat és ötleteiket oszthatják meg velünk, de innen keresztül értesülhetnek szoftverünk minden új képességéről is. A támogató rendszerhez való hozzáférés csak Opteamus felhasználóinknak lehetséges, és regisztrációhoz kötött.
Azonnali hozzáférés: https://opteamus.magex.hu/pls/optsupport
Szerződött ügyfeleink számára munkanapokon 9.00-16.00 között telefonos elérhetőséget is biztosítunk a gyors kérdések gyors megválaszolására, illetve az on-line rendszer tartalékaként.
Telefon | +36-1-351-9020 | |
support@alpha-consulting.hu |
Technológia a háttérben
Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus CRM alá. Oracle robusztus, és a végletekig skálázható »
Tudástár építés
Az Opteamus több mint CRM rendszer, automatikusan képes mindenről és mindenkiről jól kereshető tudásbázist építeni... »
HELDESK integráció
Az Opteamus CRM (többek között) beépített HELPDESK modullal is rendelkezik, nem is akármilyennel!»
CRM jelentése
Mindent tudni az ügyfelekről és potenciális ügyfelekről, hogy jobban, hatékonyabban, menjen az üzlet...
Mobil CRM
Mobil eszközről, telefonról, tábláról is elérhető az Opteamus CRM rendszer! »