CRM SZOFTVER
Az Opteamus CRM szoftver rugalmas és hatékony megoldás az ügyfélkapcsolatok kezelésére.
A garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen. Több mint 20 éves múlttal, magyar szállítótól.
Mi is az a CRM szoftver?
A CRM software olyan üzleti alkalmazás, amely célja az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelése és az ügyfélközpontú megközelítés támogatása. Ezen digitális platformok lehetővé teszik az ügyféladatok gyűjtését, elemzését és nyomon követését egy központi adatbázisban. Ennek eredményeként a vállalkozások jobban megérthetik az ügyfelek igényeit, preferenciáit és vásárlási szokásait.
A vállalkozások sikerének kulcsa nem csupán egy kiváló termék vagy szolgáltatás, hanem az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelése is. Az Ügyfélkapcsolat kezelők (Customer Relationship Management Software) olyan eszközök, amelyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy optimalizálják az ügyfélszolgálatot, növeljék az eladásokat, és javítsák a vállalkozás hatékonyságát. A kapcsolati adatokat kezelő IT alkalmazás hosszú távon nagymértékben javíthatja az ügyfélelégedettséget és lojalitást.
Ez a cikk saját fejlesztésű Opteamus rendszerünk példáján bemutatja a szoftverek fontosságát és azok szerepét a sikeres vállalkozások mögött.
Az ügyfélkapcsolat-kezelés előnyei
- Személyre szabott ügyfélszolgálat: A CRM megoldásokkal a vállalkozások könnyedén személyre szabhatják az ügyfélszolgálatot. Az ügyféladatok birtokában az ügyintézők képesek gyorsan és hatékonyan reagálni az ügyfelek kérdéseire és problémáira.
- Eladásösztönzés: A CRM rendszerek lehetővé teszik az értékesítési folyamatok, eladások nyomon követését és elemzését. Ezáltal a vállalkozások hatékonyabban tervezhetik meg kereskedelmi stratégiáikat és célzott ajánlatokkal tudják ösztönözni az ügyfelek vásárlási döntéseit.
- Ügyfélelégedettség és hűség növelése: A jobb ügyfélfelismerés és a személyre szabott hozzáállás hozzájárul az ügyfélelégedettség és hűség növeléséhez. Az elégedett ügyfelek nagyobb valószínűséggel térnek vissza vásárolni, valamint pozitív véleményükkel új ügyfeleket is vonzanak a vállalkozásnak.
- Hatékony marketing: A CRM adatok felhasználásával célzott marketingkampányokat lehet indítani, amelyek jobb eredményeket hoznak a hagyományos, nem célzott hirdetésekhez képest. Ezáltal csökkennek a marketingköltségek, és nő az elérhető vevők száma.
Opteamus rendzerünk innnovatív képességei sokat segítenek
Ügyfélkapcsolat kezelő megoldásunk rugalmasságáról híres. Nagyon gyorsan, mégis nagyon pontosan bármely vállalkozásra rászabható. Nem csupán a klasszikus értékesítés, de helpdesk, szerviz és pénzügyi terület adatait és folyamatait is integráltan támogatjuk.
Customer Relationship management rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik értékelik a szervezettséget és az innovációt. Akik professzionális megoldást keresnek, de azt nem presztizsberuházással, hanem valós áron akarják megvásárolni.
A program erőssége, hogy nem csak a rubrikákkal és a számadatokkal, de a szöveges információkkal (üzenetekkel, jegyzetekkel, hírekkel, dokumentumokkal) is hatékonyan megbírkózik. Egyedülállóan kezeli az asszociációs kapcsolatokat és keres a magyar nyelvű szövegekben! Mindent adatot eltárol, magától rendszerez, és meg is talál ha kell!
Mint egy privát Facebook és Google
Mintha lenne egy személyre szabott Facebook és Google rendszere, amiben csak a saját céges adatai vannak. Az Opteamus rendszer automatikus és kényelmes tudásbázisa is az értékesítő munkatársak rendelkezésére áll. Egy-két kattintással minden megtudható az éppen szóba kerülő dolgokról, témákról, konkurensekről, ügyfelekről, termékekről, bármiről.
Használata nem nyűg és küzdelem a számítógéppel, hanem könnyebbség. Az információ olyan kényelmesen érhető el, ami szokatlan a ma használatos megoldásoknál. Böngészőből, mobil eszközökről is.
Google minőségű maxi gyorskeresővel
Nem csak egy-egy cégre, egy-egy ügyfélre kereshet rá, de akár szövegtöredékekre is. A "Borsodchem szerződés" vagy a "covid" kulcsszavakra olyan találatok fog kapni a saját adatbázisából, amiket a Google keresésekben megszokott.
Rendszerünk ismeri a magyar ragozást és a szinonímákat is, így a "Gáspár Olgi" vagy a "MOL" keresések rá fognak találni Gáspár Olga, és a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. adatlapjára.
Ügyféladatok automatikusan elrendezve
Egy cég, egy vállalkozás, egy ügyfél adatlapján minden fontos kapcsolódó adatot azonnal megjelenítünk. Ez az ügyféltörténet. Kiket ismerünk ott, milyen szerződések és ajánlatok léteznek vele kapcsolatosan, milyen berendezéseket, termékeket adtunk el nekik.
Ezen túl, minden olyan adatot, anyagot, csatolt állományt, feljegyzést is megjelenítünk, amelyekben akár csak említésre került az illető szervezet. Izgalmas, hogy mindez nem csak a cégek esetében van így. A kontaktembereket, installációkat, kampányokat, projekteket, azaz minden fontos adatot ugyanígy, teljes kapcsolatrendszerével mutatunk meg.
Minden kapcsolodó adatot egyszerűen, 360° nézetben megmutat az alkalmazás. Az értékesítők, a szervizesek, a vezetők keresés nélkül is azonnal megtalálnak mindent.
Következtetés
Az ügyfélkapcsolat kezelő nem csupán egy vállalkozás luxusa, hanem létfontosságú eszköz a sikerhez vezető úton. Az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelése kiemelkedő üzleti előnyökkel jár, és a vállalkozásoknak lehetővé teszik, hogy közelebb kerüljenek az ügyfelekhez. Az innovatív CRM megoldások pedig további lehetőségeket nyújtanak a hatékonyság és az ügyfélelégedettség növelésére.
Sok éve, 1996 óta foglalkoznunk professzionális nagyvállalati adatbázisokkal és és IT rendszerekkel. A software a szakmánk. Ottani tapasztalatainkat és saját kreativitásunkat ötvöztük Opteamus kódnevű, saját fejlesztésű magyar CRM rendszerünkben.
Szoftverünk olyan képességekkel rendelkezik, amelyekkel más megoldások nemigen. Egy gyors bemutatón szívesen megmutatjuk, hogy szerintünk mi is a crm jelentése, és ez milyen előnyöket jelent a mindennapi munkában.
Válaszd Opteamus rendszerünket, kérj elő bemutatót, és lépj egy új szintre a vállalkozásod sikerében!
Felhő alapú, online CRM szoftvert keres?
Semmi kedve egy új szoftver üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki. Használja ki a web előnyeit, használja online alkalmazásunkat! »
Telepített on-premise rendszert keres?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! Megoldásunk helyben telepített módon is rendelhető! »
OPTEAMUS CRM rendszer funkciók
Mit is tud konkrétan? Hogyan tud segíteni az informatika az üzletkötésben? »
Extra ügyfél kapcsolat funkciók
Az Opteamus CRM képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Magyar alkalmazás fejlesztés
Mindez magyar fejlesztés eredménye - innovatív IT funkciókat kínálunk, hazai vállalkozásoknak tervezve. »
"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..." |
|
"Olyat is megtudok belőle, |
|
"Annyira egyszerűnek tűnik, hogy az már hihetetlen...." |