TUDÁSTÁR ÉPÍTÉS
Saját fejlesztésű magyar crm rendszerünk egyedülálló módon maga rendszerezi a bekerülő anyagokat.
A Facebook, a Wikipédia és a Google egyszerűségével kereshetjük a felépült CRM tudásbázist.
Tudástár építés automatikusan
Az Opteamus CRM rendszer nem csupán (és nem alapvetően) a munkatársak noszogatásával és figyelmeztetésekkel segíti a munkát, hanem ezeknek az információknak az okos és asszociatív elrendezésével. Az így keletkező szervezeti tudás kritikus erőforrás, melynek Opteamus rendszerrel való menedzselése valóságos versenyelőny. Számunkra a CRM fogalma ennek az erőforrásnak a kiaknázását is tartalmazza.
Mint egy privát Facebook és Google
Mintha lenne egy személyre szabott Facebook és Google rendszere, amiben csak a saját céges adatai vannak, és ezekben éppen olyan könnyen tudna keresni, ahogy az interneten a Google keresőt használja. Az Opteamus CRM rendszer automatikus és kényelmes tudásbázisa is az értékesítő munkatársak rendelkezésére áll, akik rendkívüli gyorskeresőnknek köszönhetően egy-két kattintással mindent megtudhatnak konkurensekről, cégekről, termékekről, bármiről. Az Opteamus tudástár használata nem nyűg és küzdelem a számítógéppel, hanem könnyebbség, akár a gép előtt ülve, akár útközben.
Asszociációk csak néhány kattintásra
Az Opteamusban egy ügyféltől egyszerűen eljuthatunk az ott dolgozó kontakt-emberekig, a nekik értékesített termékeinkig és szolgáltatásainkig. Minden kapcsolat tetszőleges irányban bejárható, ki-ki úgy jut el az általa keresett információhoz, ahogy az ő gondolatmenete diktálja. Az asszociációk mentén akár az olyan jellegű kérdéseinkre is választ kaphatunk, mint a "Keresem azt az oroszos nevű lányt, akivel valamelyik bankos jellegű Megacorp projekten dolgoztunk együtt...".
Nem kell könyvtáros, a tudástár automatikus
A felhasználónak nem kell kategorizálni, nem kell egy anyag helyét keresgélni, saját fejlesztésű magyar crm rendszerünk egyedülálló módon maga rendszerezi a bekerülő anyagokat, amelyek ez után érdemben tudják segíteni a felhasználókat. A Facebook, a Wikipédia és a Google egyszerűségével kereshetjük a CRM tudásbázist.
(Mindez valójában klasszikus tudásmenedzsment alkalmazássá teszi rendszerünket, amely alkalmas az adatok manuális osztályozására és automatikus indexelésére is. Támogatja a csapatmunkát, az adatok közös pontosítását, kiegészítését, és a tárolt információ közös tudássá való konvertálását. Az Opteamus igazából újszerű tudásmenedzsment szoftver, tudás-management rendszer.)
Hogyan is jár az agyunk?
Tengersok ismerettel rendelkezünk. Ez a sok-sok ismeret mindaddig a háttérben marad, amíg egy számunkra fontos dologra koncentrálva eszünkbe nem jutnak. Ha a Big Brother műsorra gondolunk, azonnal eszünkbe ötlik mindaz, amit tudunk róla: az epizódok, amelyeket láttunk, a nézettségi adatok, amelyeket az újságban olvastunk, a kritikák, amiket hallottunk, a szereplők fényképei, és sok minden más. Sőt. A Big Brotherről asszociálhatunk egy másik fontos személyre: Évire, az első nyertesre, az Éviről megjelent könyvre, a könyvről a könyv szerzőjére – és így tovább…
Az Opteamus crm rendszer, amikor "tudásbázist" épít fel, pontosan ezt a természetes gondolatmenet igyekszik követni, nem pedig idegen számítógépes struktúrákat kényszerít a felhasználókra. Bármely dologra fókuszálva egyszerűen megmutat minden információt, amit az illető dologról tudunk, és az asszociációk mentén egy-egy kattintással átugorhatunk egyik fontos dologról a másikra. Az Opteamus CRM rendszer olyan könnyedén vetít elénk minden szükséges információt, és olyan magától értetődő navigációt tesz lehetővé az asszociációk mentén, ami egyedülállóvá teszi a szokásosan szigorú és bonyolult szoftverek között.
Telepített CRM?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki»
CRM rendszer funkciók
Mit is tud konkrétan? Hogyan tud segíteni egy CRM rendszer az üzletkötésben? »
Legerősebb funkcióink
Az Opteamus CRM rendszer képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Magyar fejlesztés
Az Opteamus CRM rendszer magyar fejlesztés eredménye - ipari funkciókat kínál, de magyar viszonyokra tervezve »