CRM
A jó CRM olyan extra felszerelés, ami az ügyes értékesítőket még hatékonyabbá tudja tenni,
valahogy úgy, mint az éjjellátóval, hangtompítóval és optikai irányzékkal felszerelt rohamfegyver a különítményesek kezében.
CRM
Mit tud segíteni egy CRM, egy ügyfélkapcsolat kezelő rendszer a cégének? Egyáltalán mit tudna segíteni bármifajta szoftver az eladás folyamatában? Az egyszerűbb CRM rendszerek megelégszenek a kereskedők teendőinek és a kiadott ajánlatoknak a tárolásával. Ez a vezető számára nyilván szigorú kontrollt tesz lehetővé, és némi átláthatóságot biztosít, de segíteni nem segít az üzletkötésben. És tényleg, mit tehet ezen túl egy CRM szoftver?
CRM - Összegyűjteni minden információt
Ahol az eladási folyamat nem faék egyszerűségű, és nem direkt levelekkel percek vagy napok alatt lezajló folyamat, ott minden apró információ számít, amit megszereztünk. Kapóra jön mindez ott, ahol az értékesítési folyamat szerencsétlenül hosszan elhúzódik, többszereplős, többlépcsős, és számos dokumentum kapcsolódik hozzá. A jó CRM egyfajta értékesítési tudástár, ami nem csak rublikákat és statisztikákat ismer, de a Google és a Facebook mintájára bármilyen információt kényelmesen elénk tesz. Minél bonyolultabb egy értékesítési folyamat, az Opteamus CRM rendszer annál többet tud segíteni a sikeres üzletkötésben. A jó CRM öszegyűjti a különböző forrásból származó ügyfélinformációkat, és kényelmesen készíti azt a kereskedő kollegák elé, nem csupán emlékezti őket, de akár új összefüggéseket is eléjük tárhat. A jó CRM pontos és érdekes adatokkal segíti a kereskedők operatív munkáját.
CRM - EXTRA FELSZERELÉS
A jó CRM olyan extra felszerelés, ami az ügyes értékesítőket még hatékonyabbá tudja tenni, valahogy úgy, mint az éjjellátóval, hangtompítóval és optikai irányzékkal felszerelt rohamfegyver a különítményesek kezében. A hasonlat nem sántít, mert Opteamus CRM rendszer valóban tartalmaz néhány olyan extra funkciót, amelyek nem szokásosak CRM területen, és amelyek láttán sokan azonnal beleszeretnek rendszerünkbe...
CRM - OPTEAMUS RENDSZER
Az általunk készített és kínált Opteamus CRM egyértelműen operatív crm rendszer, közepes és nagyvállalati méretre készült, B2C értékesítést támogató rendszer. Számunkra a CRM : többet tudni az ügyfélről, a helyzetről, hogy okosabban és gyorsabban reagálhassunk. Mi azt tekintjük elsődleges feladatunknak, hogy olyan CRM eszközt adjunk az értékesítő munkatársak kezébe, amivel mindent tudnak ügyfeleikről és ügyeikről, ráadásul gyorsan, és akár mobil hozzáféréssel bárhonnan, bármikor. Nem csodaszert, de olyan CRM eszközt kínálunk, amivel okosan bánva több és jobb üzletet tudnak kötni. Ahogy blogunkban írtuk, az
CRM funkcióink
Mik is a CRM alapfunkciók? Kinek és hogyan tud segíteni az Opteamus CRM szoftver az üzletkötésben? »
Kivételes funkcióink
Az Opteamus CRM rendszer képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős CRM megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített CRM?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Legjobb CRM rendszer
Önnek mi vagyunk a legjobb CRM rendszer? Nem biztos. Ellenőrizze, hogy megfelelünk-e egymásnak!»