B2B CRM - IT szolgáltatás management
Informatikai szolgáltatással foglalkozik? Opteamusban tárolhatja CMDB adatbázisát, ügyfelei hibabejelentéseit, szerződéseit.
Az értékesítéssel kezdődik
Az IT terület B2B értékesítés szempontjából klasszikusnak mondható. Rémesen hosszú a sales ciklus, több kulcsembert is meg kell győzni egy-egy eladás sikere érdekében. Opteamus CRM rendszerünk különösen erős a nagy bonyolultságú értékesítés minden részletének nyomon követésében. Nem csak egy cég történetét tudjuk megmutatni, hanem bármelyik vele kapcsolatos árajánlatadás, vagy bármelyik kulcsember egyedi történetét is. A tárolt szövegekben nem csak a gyorskeresőnk segít, de automatikusan el is rendezzük adatait. Segítünk, hogy az értékesítők naprakészen, felkészülten, jobb eséllyel tegyék a dolgokut. És ez csak a kezdet...
Szolgáltatás menedzsment szoftver
Amennyiben az Önök által végzett tevékenységek nem érnek véget az eladással – az értékesített termékek, berendezések installációt, karbantartást és szervizt igényelnek, illetve szolgáltatásaikat szeretnék az eladást követően is követni – úgy az Opteamus rendszerrel ezen további feladatok kezelése is lehetővé válik. Megoldásunkkal komplett, testre szabható és skálázható szolgáltatás menedzsment valósítható meg, hiszen ügyfeleit, a hozzájuk tartozó igény-, hiba-, és változáskezelést, a konfigurációs elemeket, illetve minden projektet integráltan tudjuk kezelni. Ugyanígy nem okoz gondot integrálni az ehhez kapcsolódó CRM feladatokat, szerződéskezelést, szolgáltatás-nyilvántartást, szolgáltatási szint mérést, valamint a költség és bevétel oldali tetszőleges folyamatokat és nyilvántartásokat. (Felsorolásunk jelen esetben természetesen nem teljes, az Opteamus képes minden szolgáltatás-menedzsment folyamat kezelésére.)
ITIL alapú szolgáltatás-menedzsment megoldás
Mindemellett, amennyiben új szolgáltatás-menedzsment rendszerét ITIL alapokon képzeli el, úgy közös nyelvet beszélünk. Megoldásunk ITIL alapú, így minden olyan folyamat, adatstruktúra melyet ezen ajánlás kíván, alkalmazásunkban megtalálható, így igényeinek és szervezeti működésének megfelelően könnyen testre szabható. Alkalmazásunk nem kényszeríti ki a pontos ITIL rendszernek megfelelő működést, így az Önök számára nem releváns modulok kikapcsolhatók. Így tudjuk felépíteni az Ön és szervezete számára optimálisan kialakított és testre szabott szolgáltatás-menedzsment megoldást.
Testreszabva
Jól tudjuk, nincs két cég, ami egyformán működne, ezért a fenti képességeket minden esetben testreszabjuk. Legyen szó akár hardverről, szoftverről, fejlesztésről, üzemeltetésről. Az Opteamus CRM rendszer igazodik az ön munkarendjéhez, és nem fordítva. Minden űrlapot, minden képernyőt, minden elnevezést az Ön üzletmenetéhez igazítunk - ráadásul nagyon gyorsan.
CRM rendszer funkciók
Mi is a CRM jelentése? Kinek és hogyan tud segíteni egy magyar CRM szoftver az üzletkötésben? »
EXTRA funkciók
A magyar Opteamus CRM képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített CRM?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
HELDESK integráció
Magyar CRM rendszerünk (többek között) beépített HELPDESK modullal is rendelkezik, nem is akármilyennel!»