B2B CRM - Nagyértékű technikák értékesítése
Nagyértékű technikát, műszereket, légkezelőket, gépeket értékesít? Fontos önnek az üzembehelyezés, és a karbantartás? Tudunk segíteni!
Felkészült értékesítés
Jól ismerjük a helyzetet, amikor más cégeknek kell nagyértékű eszközöket értékesíteni. A sales ciklus hosszú hónapokig tart, és masszív műszaki ajánlatokat kell készíteni. Ebben az esetben nem sokat segítenek az automatizált marketinges emailek, ahogy a telesales hívások sem. Az értékesítés sikere itt a jól felkészült értékesítőkön, és mérnökökön múlik, akiknek pontosan tudniuk kell, merre hány lépés. Opteamus CRM rendszerünk nekik segít abban, hogy szükség esetén előtaláljanak minden feljegyzést, ajánlatot, amire éppen szükségük van. Minél felkészültebbek, minél tájékozottabbak a kollegák, annál nagyobb eséllyel kötnek majd sikeres üzleteket.
Opteamus segít felkészülni egy-egy tárgyalásra. Azonnal megmutatja az összes előzményt, minden előző tárgyalás leiratát, megjegyzéseket, ajánlatokat, anyagokat. Mindezt nem csak egy ajánlatadáshoz kapcsolódva, de ugyanígy automatikusan teljes története van a cégeknek, telephelyeknek, sőt a kontaktembereknek is. Opteamusban praktikusan összeadódik a céges tudás, amiben különlegesen erős gyorskeresőnk is segít bármit megtalálni.
Mindenről, mindenkiről, mindent tudni
A nagy értékű berendezések piaca jellemzően szűk. Kevés vásárló cég jöhet számba, és ott gyakran ugyanazokkal az arcokkal találkozunk. Opteamus CRM rendszerünk nem csak a cégek és nem csak az ajánlatok történetét mutatja meg, hanem a piacon mozgó kulcsemberekét is. Nem probléma, ha egy fontos kontaktember céget vált, Opteamus továbbra is mutatja az illető teljes történetét, benne a régi és az új történéseket is.
Szerződéskötés után?
Egy klasszikus CRM rendszerben a sikeres eladással vége is van a történetnek, holott az igazi feladat csak ekkor kezdődik. Teljesíteni kell a szerződést, be kell üzemelni az eladott eszközöket, sőt, hosszú évekig karban is kell azt tartani. Opteamus CRM rendszerünk integráltan masszív HELPDESK képességekkel is rendelkezik, amelyekkel akár az ad-hoc problémákat, akár a tervezett karbantartásokat is kezelni lehet. A szervizvezető jobban látja mérnökei leterheltségét, a rendszer segítségével jobban tudja kiosztani a feladatokat. A bejelentések megoldásába akár alvállalkozóit is bevonhatja, az Opteamus CRM rendszer jogosultsági rendszerét nagyvállalati bonyolultságúra terveztük, hogy ki-ki csak azokat az adatokat érje el, amelyekre valóban jogosult.
Feladatok és munkalapok
Nem csak a munkák nyilvántartása, és kipipálása lehetséges, hanem akár munkalapok csatolása is. Akár papír alapú, akár teljesen digitális munkalapokat támogatunk, pontosan az Ön szervezetéhez igazítottan. A munkalapok mobil eszközökről is rögzíthetőek, tárolhatják a GPS koordinátákat, és az ügyfél által aláírhatóak. Ha részletes és precíz adatokat rögzít, azok alapján akár gombnyomásra elszámolhatunk az ügyfél, vagy az esetleges alvállalkozók felé is.
Maximálisan testre szabva
Nem csak a munkák nyilvántartása, és kipipálása lehetséges, hanem akár munkalapok csatolása is. Akár papír alapú, akár teljesen digitális munkalapokat támogatunk, pontosan az Ön szervezetéhez igazítottan. A munkalapok mobil eszközökről is rögzíthetőek, tárolhatják a GPS koordinátákat, és az ügyfél által aláírhatóak. Ha részletes és precíz adatokat rögzít, azok alapján akár gombnyomásra elszámolhatunk az ügyfél, vagy az esetleges alvállalkozók felé is.
CRM rendszer funkciók
Mi is a CRM jelentése? Kinek és hogyan tud segíteni egy magyar CRM szoftver az üzletkötésben? »
EXTRA funkciók
A magyar Opteamus CRM képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített CRM?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
HELDESK integráció
Magyar CRM rendszerünk (többek között) beépített HELPDESK modullal is rendelkezik, nem is akármilyennel!»