POLCSZERVIZ SZOFTVER
Az Opteamus CRM rendszer az utazó-látogató képviselők munkájának támogatója. Mobil eszközzel minden adat könnyedén elérhető és rögzíthető.
Képviselők a terepen
Az Opteamus CRM rendszert a képviselők tetszőleges mobil eszközről - jellemzően tabletről - online kapcsolattal érik el. A kollegák a látogatott boltok, egységek minden adatát, teljes történetét és statikáját láthatják, egyszerűen rögzíthetőek új adatok, információk. Nincs szükség szinkronizálásra, minden adat naprakész. Az egyes képviselők csak a jogosultsági rendszer által engedélyezett adatokat látják, az Opteamus polcszerviz rendszer, mint mindenben ebben is igény szerint testreszabható.
Látogatások tervezése, túraterv
Az Opteamus CRM polcszerviz software tárolja az egyes kereskedelmi egységek minősítését és a látogatások elvárt gyakoriságát, így a képviselőknek azonnal megmutatja, mely egységeket kell a közeljövőben meglátogatniuk. Ugyanakkor a vezetők automatikus kimutatást kapnak a késésekről és a megtörtént látogatásokról. Az egységek pozícióját térképen is megmutatjuk. Pontos túratervek is könnyedén készíthetőek és engedélyezhetőek. Fontos, hogy az Opteamus CRM rendszer nem kényszerít új munkarendet a felhasználóira, mindig az aktuális szokásokhoz igazodunk. Rendszerünk funkciói minden esetben igény szerint testreszabhatóak.
Látogatások adminisztrációja
A tényleges látogatások időpecséttel és opcionális GPS pozícióval tároltak. Látogatás során tetszőleges szöveges feljegyzés, fotó, bármilyen kapcsolódó adat rögzíthető. Az így rögzített adatok nem csak statisztikus célokat szolgálnak, de az egységek, termékek, kulcsemberek teljes története könnyen visszanézhető.
Polctükör, árfelmérés, POS anyagok
Az Opteamus CRM polcszerviz rendszer pontosan azokat az adatokat tudja rögzíteni egy látogatás során, ami Önöknek szükséges. Rögzíthető a tényleges polctükör, az elvárt disztribúciótól való eltérés, a POS anyagok jelenléte, a technikai eszközök állapota, azaz bármi.
Statisztikák
Tetszőleges statisztikák készíthetőek úgy a látogatásokról, mint az egyes termékek disztribúciójáról, illetve az egyes képviselők aktivitásáról és eredményességéről. A statisztikák gombnyomásra, de automatikus email formájában is kérhetőek.
Interfész ügyviteli rendszerekhez
Egyedi fejlesztéssel egyszerűen kapcsolódunk meglévő ügyviteli rendszerekhez, mellyel a törzsadat szinkronizálás, aktuális forgalami statisztikák lekérése, illetve új megrendelések felvitele is kitűnően működik.
Rendkívül gyors testreszabás és bevezetés
Opteamus CRM polcszerviz rendszerünk nem csupán hihetetlenül rugalmas, de nagyon gyorsan be is vezethető. Átlagosan két naptári hét elegendő, hogy az igényeknek megfelelő rendszert kulcsra készen leszállítsuk.
Jöjjön el hozzánk és győződjön meg szoftverünk
hatékonyságáról személyes bemutatónkon!
CRM rendszer funkciók
Mit is tud konkrétan? Hogyan tud segíteni egy CRM szoftver az üzletkötésben? »
Prémium funkciók
Az Opteamus CRM rendszer képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki»
Tudástár építés
Az Opteamus több mint CRM rendszer, automatikusan képes mindenről és mindenkiről jól kereshető tudásbázist építeni... »