CRM Heldesk integráció

Integrált HELPDESK modulunkat hibajegyek, panaszok, kérések, ötletek kezelésére terveztük.

crm rendszer

CRM HELPDESK INTEGRÁCIÓ

Az Opteamus CRM rendszer nem csak új ügyfelek megszerzésére, hanem azok megtartására is használható. Például problémáik időben való megoldásával. Integrált HELPDESK modulunkat hibajegyek, panaszok, kérések, ötletek kezelésére terveztük.

Az integráltságnak köszönhetően a kereskedők összehangolhatják munkájukat a támogatókkal - így például nem a legrosszabb pillanatban hívják majd az ügyfeleket. A CRM jelentése esetünkben nem csupán az ügyfél rábeszélését jelenti...

Mint egy privát Facebook és Google

Mintha lenne egy személyre szabott Facebook és Google rendszere, amiben csak a saját céges adatai vannak. Az Opteamus CRM és HELPDESK rendszer automatikus és kényelmes tudásbázisa is az értékesítő munkatársak rendelkezésére áll, akik egy-két kattintással mindent megtudhatnak az éppen szóba kerülő dolgokról, témákról, konkurensekről, ügyfelekről, termékekről, bármiről. Az Opteamus program használata nem nyűg és küzdelem a számítógéppel, hanem könnyebbség. Az információ olyan kényelmesen érhető el, ami szokatlan a ma használatos szoftvereknél.

Rugalmas adatszerkezet, ipari megoldás

Szoftverünk több mint 10 éves magyar fejlesztés. A szoftvert kezdetektől fogva nem csak crm rendszernek és hibajegykezelő helpdesk alkalmazásnak, hanem univerzális eszköznek terveztük, ami nem csak ügyfél, cég, hibajegy és effajta klasszikus adatok tárolására képes. Olyan ipari rendszert terveztünk, ami bármilyen adat tárolására pusztán a beállításaival felkészíthető. Néhány percnyi kattintgatással az Opteamus beállítható, hogy esküvők meghívottait, menüsorokat és ajándéklistákat kezeljen, de ugyanúgy tárolhatnánk csapattesteket, hadgyakorlatokat, napiparancsokat is benne. Az Opteamus crm és helpdesk szoftver kezdetektől fogva ipari, nagyvállalati felhasználásra alkalmas terméknek készült. Magától értetődően olyan testreszabási-, biztonsági-, jelentéskészítési-, figyelmeztetési-funkciói vannak, amik a professzionális rendszereket megkülönöböztetik a garázs-megoldásoktól.

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »

Telepített CRM?

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Technológia a háttérben

Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus CRM alá. Oracle robusztus, és a végletekig skálázható »

Tudástár építés

Az Opteamus több mint CRM és HELPDESK rendszer, automatikusan képes mindenről és mindenkiről jól kereshető tudásbázist építeni... »

Magyar fejlesztés

Az Opteamus CRM és HELPDESK rendszer magyar fejlesztés eredménye - ami ipari funkciókat kínál, de magyar viszonyokra tervezve »

Doransky

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás
w2 guru

Molnár Balázs

"Olyat is megtudok belőle,
amire nem is számítottam...."

Molnár Balázs
Oracle Hungary

Korompay Gábor

"Annyira egyszerűnek tűnik, hogy az már hihetetlen...."

Korompay Gábor
CRM szakértő ex Synergon

CRM

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus CRM rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 13 éve.

Opteamus CRM rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű CRM funkciókat szeretnének az adatmennyiség, a biztonság, a teljesítmény vagy a megbízhatóság tekintetében, de mindezt az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

CRM blog Opteamus CRM facebook Opteamus CRM twitter

Copyright, Alpha Consulting 2016