CRM Heldesk integráció
Integrált HELPDESK modulunkat hibajegyek, panaszok, kérések, ötletek kezelésére terveztük.
CRM HELPDESK INTEGRÁCIÓ
Az Opteamus CRM rendszer nem csak új ügyfelek megszerzésére, hanem azok megtartására is használható. Például problémáik időben való megoldásával. Integrált HELPDESK modulunkat hibajegyek, panaszok, kérések, ötletek kezelésére terveztük.
Az integráltságnak köszönhetően a kereskedők összehangolhatják munkájukat a támogatókkal - így például nem a legrosszabb pillanatban hívják majd az ügyfeleket. A CRM jelentése esetünkben nem csupán az ügyfél rábeszélését jelenti...
ITIL alapú szolgáltatás menedzsment
Egy jól integrált CRM és HELPDESK adatbázis tartalmazhatja akár az eladott eszközök, berendezések technikai adatai, a velük kapcsolatos műszaki, garanciális és szervíz adatokat. Opteamus képes komplett szolgáltatás menedzsment megoldásként működni, ha kell akár ITIL szabványos alapokon is.
Mint egy privát Facebook és Google
Mintha lenne egy személyre szabott Facebook és Google rendszere, amiben csak a saját céges adatai vannak. Az Opteamus CRM és HELPDESK rendszer automatikus és kényelmes tudásbázisa is az értékesítő munkatársak rendelkezésére áll, akik egy-két kattintással mindent megtudhatnak az éppen szóba kerülő dolgokról, témákról, konkurensekről, cégekről, termékekről, bármiről. Az Opteamus program használata nem nyűg és küzdelem a számítógéppel, hanem könnyebbség. Az információ olyan kényelmesen érhető el, ami szokatlan a ma használatos szoftvereknél.
Rugalmas adatszerkezet, ipari megoldás
Szoftverünk több mint 13 éves magyar fejlesztés. A szoftvert kezdetektől fogva nem csak crm rendszernek és hibajegykezelő helpdesk alkalmazásnak, hanem univerzális eszköznek terveztük, ami nem csak ügyfél, cég, hibajegy és effajta klasszikus adatok tárolására képes. Olyan ipari rendszert terveztünk, ami bármilyen adat tárolására pusztán a beállításaival felkészíthető. Néhány percnyi kattintgatással az Opteamus beállítható, hogy eladott berendezéseket, installációkat, tervszerű karbantartási feladatokat kezeljen, de ugyanúgy tárolhatnánk csapattesteket, hadgyakorlatokat, napiparancsokat is benne. Az Opteamus crm és helpdesk szoftver kezdetektől fogva ipari, nagyvállalati felhasználásra alkalmas terméknek készült. Magától értetődően olyan testreszabási-, biztonsági-, jelentéskészítési-, figyelmeztetési-funkciói vannak, amik a professzionális rendszereket megkülönöböztetik a garázs-megoldásoktól.
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített CRM?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »
Technológia a háttérben
Biztosra akartunk menni, így a világ legmasszívabb, ipari adatbáziskezelőjét tettük az Opteamus CRM alá. Oracle robusztus, és a végletekig skálázható »
Tudástár építés
Az Opteamus több mint CRM és HELPDESK rendszer, automatikusan képes mindenről és mindenkiről jól kereshető tudásbázist építeni... »
Magyar fejlesztés
Az Opteamus CRM és HELPDESK rendszer magyar fejlesztés eredménye - ami ipari funkciókat kínál, de magyar viszonyokra tervezve »