CRM REFERENCIÁK

Az Opteamus CRM rendszer több mint 13 éve van a piacon,
ügyfeleink között egyaránt vannak apró, közepes és nagyvállalatok is, a lehető legkülönbözőbb ágazatokból.

crm

CRM referenciák

Az Opteamus CRM rendszer több mint 13 éve van a piacon, ügyfeleink között egyaránt vannak apró, közepes és nagyvállalatok is, a lehető legkülönbözőbb ágazatokból.

pflanznerMonolith Rendszerház

"Teljes, ISO-szintű dokumentáltságot tudtunk elérni."

Pflanzner Sándor - Ügyvezető igazgató


"Az ajánlattételtől egészen a számlázásig, minden dokumentumot és adatot az Opteamusban tartunk. Régen még előfordult, hogy a dokumentáltság hiányosságai miatt az év végi ellenőrzés milliós kiszámlázatlan munkákat talált. Ma már teljesen naprakészek vagyunk, és ilyen veszteség nem ér minket."

(A Monolith Rendszerház banki- és brókerszoftveréhez helpdesk-ként is használja az Opteamust. Az ügyfelek és felhasználók távolról tudnak hibajegyeket és csatolt dokumentumokat a rendszerbe dobni, amelyekből aztán a támogató csoport feladatokat generál. A feladatok végrehajtása jól nyomon követhető, az információ bármely asszociáció mentén előtalálható. Az Opteamus tudásbázisában nem csak hibajegyek, de a támogató csapat technikai dokumentumai is benne vannak, az Opteamus így nem csak a bejelentett hibák dokumentálásában és nyomon követésében, de a problémamegoldásban is segít.)

 

györkőBalabit IT Security

"Rugalmassága miatt választottuk és nem csalódtunk."

Györkő Zoltán - Üzletfejlesztési igazgató

"Az Opteamus keretrendszer hajlíthatósága lehetővé teszi, hogy olyan dolgokra használjuk, amikre a fejlesztők még gondolni sem mertek. Az Opteamus így számunkra sokkal több mint CRM rendszer, inkább tekinthető mini ERP-nek. Mindezt úgy értük el, hogy a kapcsolódó folyamatainkat és az Opteamus működését egymáshoz illesztettük. Ez természetesen nem egyik napról a másikra történt, hanem 2 év folyamatos együttműködés eredménye. Mi kitaláljuk mit szeretnénk, az Opteamus fejlesztő csapata pedig a megvalósítja azt."

(A saját fejlesztésű Zorp tűzfaláról méltán híres szoftveres cég ügyfélkapcsolati adatainak kezelésére alkalmazza az Opteamust. A termék eladásának majd teljes életciklusa lefedett az Opteamus segítségével, az ajánlat kiadásától kezdve egészen a terméktámogatás meghosszabbításáig.)

 

molnárOracle Hungary

"Olyat is megtudok belőle, amire nem is számítottam..."

Molnár Balázs - Vezető tanácsadó

"Mi elsősorban kereskedelmi információt: ügyfelekkel, partnerekkel, termékekkel és projektekkel kapcsolatos adatokat, eseményeket rögzítünk az Opteamusba. Ezek lekérdezésekor előbukkannak olyan adatok is, melyek előkeresése nem volt cél, sőt a rendszer kialakításánál ennek lehetőségére nem is gondoltunk, mégis fontos információt tartalmaz. Ilyen lehet egy partner egy másik projektben betöltött szerepe, vagy egy személy előző munkahelye. Az adatbázisok ilyen asszociatív módon történő lekérdezése teszi számunkra különlegessé az Opteamust."

(Az Oracle Hungary Kft a pre-sales és sales napi teendőinek összehangolásához és az ügyfélinformációk gyűjtéséhez használja az Opteamus rendszert. Az ügyfelekre és üzleti lehetőségekre vonatkozó strukturálatlan információkat az Opteamus épp olyan hatékonyan kezeli, mint a minősített dokumentumokat, a felhasználóknak így minden eddiginél teljesebb képe alakulhat ki az egyes ügyfelekről.)

Raiffeisen Bank - Dokukezelő jelleg

A bank központi szerződésnyilvántartás céljára használja az Opteamust. Nagy előny, hogy nem csak az űrlapokon rögzített kísérő adatok alapján lehet megtalálni egy-egy anyagot, hanem a teljes szöveg magyar nyelven kereshető!

CRM funkciók

Mik is a CRM alapfunkciók? Kinek és hogyan tud segíteni az Opteamus CRM szoftver az üzletkötésben? »

Extra CRM funkciók

Az Opteamus CRM rendszer képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének a terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »

Telepített CRM?

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya! »

Legjobb CRM rendszer

Önnek mi vagyunk a legjobb CRM rendszer? Nem biztos. Ellenőrizze, hogy megfelelünk-e egymásnak!»

Doransky

"Kismillió ilyen intranetes jellegű szoftvert láttam, de ez a legmarkánsabb közülük."

Boa László
HP Dokukezelési szakértő

Erdei

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás
web guru

Korompay

"Ez a lényeg. Erről kellene szólnia az informatikának..."

Bátorfi Zsolt
Microsoft Magyarország

CRM

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Email* :
Telefon:
(Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.)

A magyar Opteamus CRM rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - több mint 13 éve.

Opteamus CRM rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű CRM funkciókat szeretnének az adatmennyiség, a biztonság, a teljesítmény vagy a megbízhatóság tekintetében, de mindezt az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

CRM blog Opteamus CRM facebook Opteamus CRM twitter

Copyright, Alpha Consulting 2016